Du vet att du har en helfestlig helg när du...

  • Spenderar en hel kväll med att försöka bestämma dig för vilken film du ska se.
  • Sitter och deppar över att det är val imorgon och att du inte gjort ett skit för att påverka samhället de senaste fyra åren.
  • Försöker komma på var du gjorde av med all energi för någon månad sen, när du var ledig hela dagarna. Nu kryper det i hela kroppen.
  • Gör quiz på internet för att se vilken film du bör se. Jag var sugen på att se något jordnära där jag kan känna igen mig i karaktärerna. Jag har på tre olika test fått resultaten: Jurassic Park, Titanic och något som heter The Maltese Falcon från 1941. Wow, ni förstår mig verkligen. Jag satt ju just och tänkte tillbaka på hur det var när jag besökte en ö med dinosaurier och var med på ett skepp som tragiskt sjönk innan jag blev inblandad i en mordgåta under andra världskriget. Det är som att se sitt liv på vita duken.
  • Är bitter över att quiz på internet inte alls ger de resultat du ville ha.
  • Är förvånad över att quiz på internet inte alls ger de resultat du ville ha.
  • Bloggar om hur sysslolös du är.
  • Vill gå och lägga dig vid halv åtta.

Nej, vi tar väl några avsnitt Gilmore Girls istället!
 
/ELIN
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0