...

Jaa, hörni. Jag har blivit lite privat på sistone och skriver mest för mig själv och inte så publikt. Mitt liv är lite trist, ganska händelselöst och samtidigt ofta hysteriskt roligt. Det mest nervpirrande just nu är att se hur min amaryllis som jag fick av min far på första advent utvecklar sig:
 
Tvåfulltutslagnablommorochminsttvåknopparsomvihoppasskahaslagitutinnanjag
lämnarSöderköpingpåfredag!!!
 
 
Det var allt jag hade att säga, och det kommer nog inte bli så mycket mer spännande på bloggen heller på ett tag. Men en sak kan jag säga för att sammanfatta läget, och det är att:
 
Trött Elin + Förkylning + Sorgliga sekvenser i tv-serier + Världens finaste Laleh i Musikhjälpen = Väldigt mycket tårar och snor.
 
/TOO MUCH (AND WAY TOO LITTLE) INFORMATION-ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0