Resultatet av helgens begivenheter

Här mina vänner kommer det ni väntat på, utfallet av vad jag planerade att göra den här helgen!
 
1. Jag tittade på hela Stolthet och fördom igår. Precis som vanligt får jag en impuls att se den igen i samma stund som den är slut.
2. Jag åt Ben & Jerry's Half baked ice cream. Definitivt min favorit bland deras smaker.
3. En av de tre sappy filmerna blev sedd. PS. I love you. Helt okej.
4,5,6. Hrm, jag kom inte riktigt ner på stan på hela helgen så jag köpte ingen termosmugg, ingen pasta på bageriet och jag gick inte ens på några second hand-affärer. Det är skamligt jag vet, men det var väldigt skönt att ligga i sängen i två dagar.
7. Tvätta ska jag göra imorgon! Jippie!
+ Jag såg också Juno, I love you Philip Morris, hela Livet enligt Rosa-serien och en del Eva och Adam.
 
Så här i skrift ser det inte ut som någon helfestlig helg...
 
/ELIN

Kommentarer
Postat av: Elin K

Jag tycker det låter helt fantastiskt:) och förstår precis vad du menar med att man vill se om stolthet och fördom så snart den är slut! För att variera brukar jag istället se den nya versionen som jag nu tycker är riktigt bra(även om det tog en tre tittar att komma över att det är fel skådisar, och ingen Colin Firth!)

2012-09-10 @ 06:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0