With all I am

Den här grymt fina låten sjunger vi med kören jag är med i, Immanuel Gospel Jönköping. Självklart låter det bättre när vi sjunger den, men det är ändå ett smakprov på vad som komma skall.
 
 
Kom till Immanuelskyrkan på gudstjänst den 21 oktober så får ni höra vår version!
 
Inatt drar jag till Italien för en veckas klassresa (av den sorten man gör med skolan, inte den där man blir rik och köper pälsar). Vi ska titta på Vatikanen, Colosseum, Katakomberna och Pompeji. Görcoolt! Blir jag bara av med min huvudvärk, min trötthet och mitt dåliga humör ska det nog bli kanon.
 
See ya.
 
/ELIN

Kommentarer
Postat av: lisen

ååå!!! ha det så bra i italien!! jag var där på 10-dagars studieresa med latin-klassen för 13 år sen, o det var fantastiskt! katakomberna, peterskyrkan, vatikanmuseerna, st clemens-kyrkan, forum romanum, pompeji (!), fontana di trevi (som renoverades så vi såg bara en stor presenning...), colosseum o en massa annat.. vill tillbaka!!!

2012-10-10 @ 19:31:25
URL: http://blogg.passagen.se/loutho

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0