Det här med att ta höstlov en vecka innan höstlovet...

Nu har jag tagit mentalt höstlov. Jag vill vara ledig och bara åka hem och ha lite andhämtning någon annanstans än på skolan. Inte för att pluggandet är så hårt eller för att jag inte trivs, utan för att jag helt enkelt behöver miljöombyte ibland. Jag gillar min bubbla men efter ett tag tar syret slut och jag måste ut och hämta mer.
 
Medan jag väntar på höstlov tittar jag på en galet bra tv-serie:
 
Torka aldrig tårar utan handskar
 
Lyssnar på en otroligt fin låt:
 
 
Dricker alldeles för mycket kaffe (eftersom det är gratis):
 
 
Och drömmer att för första gången få se min nya vän:
 
Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.
 
/ELIN

Kommentarer
Postat av: lisen

har gråtit mig igenom Torka aldirg tårar... o vill se om o om igen - samtidigt som jag aldrig mer vill se den... har nog aldrig sett nåt på tv som berört så mkt. <3

o first aid kit är en nyfunnen, men underbar vän. <3

kaffe däremot, kommer aldrig att av mig få ett <3 ...
=)

2012-10-25 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0