100 saker att uppleva innan jag dör: Nummer 45

För en liten stund sen var jag med om något helt fantastiskt! Under tiden jag upplevde det insåg jag att det måste in på min lista över 100 saker jag måste uppleva innan jag dör. Listan skapades i samma stund som jag fick insikten. Här är den alltså:
 
1.
2.
3.
........
45. Lyssna på en smålänning som sjunger Fattig bonddräng
........
100.
 
Kommer ni på fler saker jag måste vara med om får ni gärna säga till.
 
Imorgon har jag ledigt, så då ska jag ligga ute på gräsmattan och sola hela dagen, medan resten av gården och resten av öland är stressade av de tusentals extra invånarna som fyllt alla campingar som finns.
 
Tiddeloo!
 
/ELIN

Kommentarer
Postat av: lisen

gillar din lista! =D
o det är en mkt bra punkt du har på den! /säger hon som grät av lycka när ni - mina ungar - sjöng den för mig när jag slutade i ockelbo... *min favvosång*

2012-07-26 @ 15:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0