Det som göms i strykkorgen...

Jag har blivit en oerhört ambitiös bloggare på senaste tiden, men jag måste bara berätta en sak.

Min kära, något komiska, moder har tömt strykkorgen. Det betyder att hon har strukit en massa saker som inte setts till på flera år. Resultatet blev att när jag kom hem låg på min säng en rosa t-shirt med en fjäril på som jag inte har använt sen jag gick i sexan (mamma gömde den för övrigt i strykkorgen för att jag hade på mig tröjan hela tiden trots att den var för liten) och ett par linnebyxor som jag först inte alls kände igen, men som jag till slut identifierade som byxorna jag hade på mig när jag slutade åttan. Så varmt som det är idag kanske jag borde ha de där kläderna på mig när jag går ut...

/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0