Skådisar jag hatar

Här kommer en av mina egenkomponerade listor. Jag har jobbat på den här länge och kommit fram till att skådespelare som jag hatar kan delas upp i två kategorier. En mer uppenbar och en annan som mer handlar om att få ärr för livet. Jag börjar med den första kategorin så ni hinner smälta den innan nästa kommer: Därför presenterar jag Bapa ba ba ba baaaa! (En fanfar om ni undrar):


Skådisar jag inte tål:


1. Andie MacDowell. Fyra bröllop och en begravning hade antagligen varit en av mina absoluta favoritfilmer utan hennes ”Is it still raining?” Hon är helt enkelt en kass skådespelare.

 

 

2. Adam Sandler har också förstört en del filmer för mig. Han pratar konstigt, ska alltid stå i centrum och vara gulligt knäpp i filmer. Blä.

 

3. Hälften av skådisarna i Mamma Mia: Pierce Brosnan, Christine Baranski och Julie Walters. Brosnan är tillgjord och en fånig sångare och de andra två är helt enkelt för skrikiga. Och det sårar mig eftersom jag älskar Mamma Mia.

 

4. Chase Parker som spelade lille Benjy i Sunset Beach. Som tur är visade sig Benjy inte vara barn till någon av sina föräldrar så han skrevs snart ut ur manus. Visst att det är svårt att hitta bra barnskådisar, men den skitungen var verkligen under all kritik. Åh vad jag hatade honom...

 


5. George Stults. Sannolikt den absolut sämsta skådis som någonsin setts på tv. Spelar Lucys fånige man Kevin i Sjunde himlen och egentligen kanske jag borde skylla på det bristfälliga manuset men det vore en för stor eloge till George Stults. Ett tag var Kevin och Lucys pussar det värsta jag visste. Varje gång de blir sams (de bråkar minst ett par gånger varje avsnitt) pussar de varandra fint på munnen och ler fånigt. Det här är dessutom något av det fånigaste klipp jag har sett. Har jag sagt att det är fånigt också?

 


6. Johnny Depp. Okej, det där skrev jag mest för att få provocera hälften av jordens befolkning, men jag förstår verkligen inte poängen med honom. I min värld är han bara konstig.

 

Nästa lista är ännu bättre och kommer inom kort!

 

/ELIN

 



Kommentarer
Postat av: Sara

Japp, jag är provocerad:D

2011-11-06 @ 21:41:23
Postat av: Sanna Ederwall

VIll hålla med dig om att Pierce Brosnan förstör hela Mamma Mia-filmen som annars är helt awesome, kvinnsen håller jag inte med om däremot, bara att Pierce BRosnan är en fånig sångare. Och så vill jag berätta att den skådespelare jag tycker allra minst om är Hilary Duff. Bara så du vet.

2011-11-07 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0