...och så helt plötsligt är allt tillbaka på rätt spår igen!

Ska livet vara så här lätt? Det är små svackor ibland men oftast ser det väldigt stabilt ut. Kanske är för att jag tittar så mycket på dramaserier som jag förväntar mig stora livsomvälvande händelser och djupa depressioner varannan dag. Eller så har jag helt enkelt för tråkigt liv för att det ska kunna ske några stora saker.

I ett svep ordnade hela mitt liv upp sig och jag ser fram emot en toppenhelg i Uppsala och Stockholm nästa vecka:
  • Häng med Tua i Uppsala, då min bror också ska följa med mig och hjälpa mig skaffa ny legitimation
  • Mys på kvällen med mina så kallade "systrar"
  • Ensam dag i Stockholm med allehanda second hand-affärer och ekologiska caféer. Tips någon?
  • Middag med syster i Stockholm
  • Scoutrådets årsmöte under hela helgen med övernattning i sovsäck och en massa debatt och beslut.

Awesome!

Och som grädden på moset fick jag bra betyg på tentan och har läst i Studentliv att jordnötssmör är ett "nyttigt" pålägg! Kan det bli bättre?

/ELIN


Kommentarer
Postat av: Marit

Söder är ju alltid ett säkert kort när det kommer till vintage. Fast du kanske me är ute efter prylar än kläder? Och kolla för sjutton in http://medvetenkonsumtion.org/stockholm/ekoguide.

Ha're!

2011-11-17 @ 22:53:11
URL: http://maritsblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

Marit, jag hoppas du vet hur lycklig du just gjorde mig...

2011-11-17 @ 23:03:37
URL: http://efteralladar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0