Sommar, sommar, sommar...

Det tog mig tjugo år att inse att det finns saker som är så otroligt mycket viktigare än att plugga. Än att få A på tentan. Nu vill jag bara ha sommar och åka till Stockholm och Uppsala och Ockelbo och jobba och åka PÅ SCOUTLÄGER. Klarar jag av den här skiten (även kallad hemtenta) så är jag nöjd. Jag vill till den där andra världen nu. Den där jag hör hemma.


Jag på Ska'ut Grön för fyra år sen, efter att vårt vindskydd förvandlats till en swimming pool och vi fick utrymma. Lägg särskilt märke till grönskjortan (som inte är legitim i organisationen längre), sluta nian-byxorna (som borde slängas), den bruna koftan (som jag har under skjortan för att det är isande kallt) och den vita grejen (som är med i bilden av okänd anledning). Foto: Tua (sorry för stölden).

/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0