Kill me now

I dag är jag sjuk, trött, har gröt i huvudet och måste skriva pm. Så för att pigga upp mig själv och slippa skriva nämnda pm har jag sammanställt en liten lista på de fem finaste klippen ur amerikanska tv-serier:

5. That 70's show - Eric kommer tillbaka Egentligen inte den perfekta scenen, men det är det perfekta slutet på serien.

4. Dawson's creek - Joey och Pacey Stillsamt, finkänsligt och vackert

3. One Tree Hill - Heartbeats Det här klippet har jag sett miljontals gånger

2. Vänner - Alla får reda på Samma här, har sett det hur många gånger som helst

1. Gilmore girls - Sång I förrgår såg jag de sista avsnitten av Gilmore Girls, och som jag grät vid den här scenen (och några andra)

Av respekt för min vän Cecilia som specifikt bett mig att inte spoila Gilmore Girls länkar jag bara till klippen så får ni öppna dem själva om ni nu skulle vara intresserade. Det här är ju mina favoritserier, och därför säger de antagligen mer till mig än de gör till er.

Det är något som dunkar. Det läskiga är att jag inte vet om det är någon i huset som spelar väldigt hög musik eller om det är mitt huvud som håller på att explodera...

/ELIN

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack Elin! =)

2011-01-13 @ 15:52:37
URL: http://ceciliastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0