Två klassiker

Kan ni skämtet om Prästen, Rabbinen och Taylor Doose? Här är en av de absolut roligaste scenerna ur Gilmore Girls. För mig som är kyrk-människa blir den bara ännu roligare. Helt fantastisk!

The Priest, the Rabbi and Taylor Doose

Och Cecilia, du behöver inte vara orolig. Den här scenen spoilar absolut ingenting av serien. Fast den är i tredje säsongen tror jag så du kanske inte vågar titta på den ändå...

(För er som inte tittar lika extremt mycket på amerikanska teve-serier som jag eller är insatta i den amerikanska kulturen  kan jag tala om att man brukar dra historier om The priest, the rabbi and the...sheep till exempel. Lite som våra Bellman).

När jag ändå är i gång måste jag visa ett annat klipp från samma serie (som är det enda jag tittar på just nu) som jag skrattar åt varje gång jag ser det. Gilmore-flickorna har ett annorlunda mor-dotter-förhållande. Men här har det nästan vänt totalt och det är mamman som är barnsligare än sin 16-åriga dotter...

Your boobs are bigger than mine!


/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0