En liten rättelse (som i alla seriösare medier)

Jag funderade lite på gårdagens inlägg och kom fram till att jag på något sätt lyckats blanda ihop det här med att vara snygg och att vara en man tycker om som person. För ärligt talat, jag vet ingenting och har aldrig vetat ett smack om hur Orlando Bloom är. Jag har heller inget större behov av att ta reda på det. På samma sätt är Stefan Holm en sån jag fascineras av och till viss del identifierar mig med, fast jag inte tycker att han är särskilt snygg.

Man säger alltid "Det är insidan som räknas". Och kanske det är sant, för även när jag meddelat att jag ska lista "snygga" människor så får jag med en som jag egentligen inte ser som speciellt snygg, men om det är någon kändis jag haft en crush på så är det honom.

Jag är för övrigt väldigt stolt över att min kära vän Frida kom till skott och också slösade bort några värdefulla pluggtimmar på att lista sina crushes. Nu är det bara några kvar...Antar du utmaningen?

Nu ska jag återgå till att skriva på rapporten om "ungdomar", gammal som jag är...

/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0