Det här inlägget är inte till för att läsas...

Jag är så sjukt uttråkad just nu! Jag ligger i sängen och har just tittat på nio Vänner-avsnitt på raken. Planen var att jag skulle lämna in min pm idag men jag hade inte ork och kunde inte koncentrera mig. Men tydligen hade jag ork till att skriva ett meningslöst blogginlägg! Suck.

Det enda jag kan komma på att göra just nu är att berätta en oerhört tråkig historia.

Jag har inte ätit någon lunch idag. Istället har jag ätit av chokladen som jag köpte med hjälp av en av värdecheckarna jag fick från det namnlösa godisföretaget. Jag har inte ätit vanlig mjölkchoklad på tre år eftersom jag haft godisförbud och nu har jag gått omkring och väntat hela veckan på att det skulle bli fredag. Och guess what? Choklad är inte så gott som jag tror att det ska vara! Det är faktiskt ganska äckligt. I alla fall när man äter ihjäl sig på det. Så Blööööööö på dig choklad.

Jag kan passa på att skriva om allt jag är arg på, nu när jag ändå är igång. För det första är jag irriterad på Jack Black. I går tittade jag på School of Rock och jag insåg att jag äger FYRA filmer med honom: The Holiday, School of Rock, Be kind Rewind och Min stora kärlek. Och i alla filmer ska han ha så stor och fånig roll. Han har sin grej han gör i alla filmer ("Kookoo") och det är som om alla skulle falla ner på knä och avguda honom för att han är så otroligt skojig. Jo visst serru.

För det andra...okej skit också, jag kom inte på något mer. Men arg är jag i alla fall. Jo, förresten! Jag är arg på att jag sover tio timmar per natt och ändå vill gå och lägga mig så fort jag sätter mig för att skriva pm. Det bästa vore om jag kunde sova konstant tills jag blev frisk. Då skulle ni slippa det här blogginlägget också. Alla skulle vinna helt enkelt. Och så är jag arg på att Martina ignorerar mig när jag vill tala om för henne hur arg jag är. Skitunge.

Och nu är jag arg på min kompis Sara också för hon brukar säga att hon skrattar när hon läser min blogg. Och nu kommer hon skratta åt det här för att jag är så bitter, men vet du? Ja ä int bitter!

Ha en bra dag:)

/ELIN

Kommentarer
Postat av: Anonym pinne

Alltså, vill man inte bli läst så ska man skriva det. Ingen kan behärska sin nyfikenhet...

2011-01-14 @ 15:49:13
Postat av: Cecilia

Jack Black är kung, sluta mobba honom!

2011-01-14 @ 15:56:28
URL: http://ceciliastankar.blogg.se/
Postat av: Marre

Jag protesterar vilt mot Cecilias dyrkan. Men tillägger att jag för den skull ej vill att ens Jack Black ska mobbas.

2011-01-14 @ 16:01:13
Postat av: Sara

Ha ha jag skrattade redan högt innan jag kom till sista stycket... ;P Go Elin!

2011-01-15 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0