Have yourself a merry little Christmas

Jag är hos mormor och morfar några dagar och julförbereder. Mormor försöker slå svenskt rekord i hur många tomtar och julprydnader man kan smälla upp i ett enda hus. Och så gör vi godis och kakor som jag ska komma tillbaka och äta på julafton.



Men den största nyheten är i alla fall att jag har klätt granen! Jag har klätt den alldeles själv, med kulor och gamla kakor som har varit med sedan morfar var liten...

Jaja, det är en liten plastgran men min prestation borde inte förminskas för det!

Jag kan passa på att rapportera (vilket jag skulle ha gjort för ett tag sen men haft så mycket att göra att det inte blivit av) att Människoafton avlöpte väl. Vi var två människor som samlades och gjorde typiska människoaktiviteter. Vi Blandade Pelle Svanslös-inspirerade mjölkdrinkar med sprutgrädde, åt Pelle Svanslös-inspirerad chokladpudding och tittade på hela Mysteriet på Greveholm-julkalendern. Då blir man så här glad, som Elise på det här kortet (som jag lovade lägga ut på min blogg:)



Och ja, hon har en onepiece på sig.

/ELIN

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag har klätt granen idag! Kände att det var otroligt viktigt att påpeka nämligen ;)



Fast du har ju cutat bilden på hälften så det ser uta som jag är kläd i twopiece :O

2011-12-22 @ 17:34:15
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0