- - - -

Okej, det första inlägget. Designen ligger just nu på noll, men eftersom jag inte har några läsare kan jag tycka att det faktiskt inte spelar någon roll. Så varför då skaffa en blogg om man inte har några läsare? Självklart hoppas jag på att i framtiden få någon läsare, men först ska jag undersöka om jag har något att säga och om jag inte har det är det ju onödigt att jag prackar på mina kompisar (och eventuellt någon annan som gått vilse) något jag inte ens själv tycker är intressant.

Den här bloggen skapades den 4 oktober, och sen dess har inget mer än Välkommen till min nya blogg! har skapats. Och ärligt talat är det det enklaste inlägget att skriva. På gymnasiet sa mina lärare att man ska skriva med tanke på vilka som ska läsa texten sen. Jag tror att det är det som är mitt problem, och det är därför jag inte riktigt kommer igång med bloggandet. Beroende på vilka som ska läsa bloggen vill jag vara olika mycket personlig. Drömmen är att kunna vara så personlig som möjligt, att visa vem jag verkligen är. Men det är också oerhört sårbart och skrämmande att göra så. Det är därför jag måste lära mig den svåra balansgången mellan att vara för personlig och att vara tråkig.

I dag har jag i alla fall haft den första sovmorgonen på hela veckan. Jag har haft föreläsningar tidigt måndag-torsdag, vilket har lett till att jag varit dödstrött och på dåligt humör i fyra dagar, vilket har lett till att jag inte orkat plugga, vilket i sig har lett till att jag blivit stressad och på dåligt humör...livet är en ond cirkel. Men i morse fick jag som sagt sova så därför har jag i dag fått lite gjort och satt mig in i åtta av de tio perspektiven på ledarskap. Hurra

/ELIN

Kommentarer
Postat av: Helena

Är jag först, är jag först?! Grymt jobbat elin. Ser fint ut. Ska genast börja prenumerera. Kram!

2010-10-13 @ 19:28:52
URL: http://justhelena.blogg.se/
Postat av: efteralladar

Nja, nästan i alla fall. Du är först på det här inlägget;)

2010-10-13 @ 19:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0