Tunga droger...

Att blogga är extremt beroendeframkallande, har jag märkt. Inte att skriva precis, men att som nybörjare klura ut hur man fixar designen. Varje gång jag lyckas lösa en ny gåta blir jag så HÄR glad:



T.ex. när jag kommer på hur man infogar en bild i ett logginlägg...(Ni får ursäkta den ett år gamla höstbilden med den ett år gamla frisyren). Men på grund av denna nya hobby har jag väldigt svårt för att göra det jag ska. Just nu borde jag laga mat för att sen sitta och skriva pm resten av dagen, men av någon anledning har jag glömt det. Jag var så upptagen med att hitta den perfekta gröna färgen till bakgrunden (vilket jag misslyckades med, men ni får försöka föreställa er en mer smaragdgrön bakgrund än vad den är nu).

Förresten, jag borde väl köra en dagens också! Fast eftersom jag kör den på kortet ovan, blir det en något inaktuell dagens: Jacka: Gekås, Vantar: Köpta på loppis av mormor, Jeans: Arv från Storasyster, Skor: Gåva från Jan-Jons-Lisa, som var piga på gården där farmor och farfar bodde förut, som gav dem till min farmor, som inte kunde ha dem, som gav dem till min mamma, som låtit mig låna dessa dyrbara klenoder.

Det var allt svammel jag hade just nu, så nu ska jag ta och göra mig lite lunch.

/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0