PM Klaaaaart

Jag har nu skrivit färdigt min pm (jag måste säga att jag är lite besviken över att ingen tagit upp kampen om att det ska heta ett pm, det är ju faktiskt på gränsen till att det är som "ett apelsin"). Så nu ska jag ta ledigt i helgen och ägna mig helhjärtat åt Harry Potter, SMU och Dalarna. Det blir nog några vändor Yatzy med mormor också, om jag får bestämma...

Jag hoppas verkligen att ni klarar av att inte få ett enda inlägg från mig på tre hela dagar, jag känner ju hur beroende ni har blivit:P Som plåster på såren ska jag försöka berätta sen om något spännande jag varit med om i landskapet med de röda stugorna med vita knutar.

Nu borde jag kanske börja packa, diska och läsa de 200 sidorna Harry Potter jag måste läsa innan jag åker, för tåget går klockan sex imorgon bitti.

/ELIN


PS. Hoppas inte för mycket på min berättelse om landskapet med stugorna, för risken är att jag just då är så inne i Harry Potter och Halvblodsprinsen att det är det enda jag har något att berätta om. DS.

PPS. Wow, jag lyckades skriva Harry Potter tre gånger (fyra gånger) i mitt kortaste inlägg hittills. Jag är djupt imponerad! DDS(?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0