Tio onödiga fakta om Elin

1. Jag köper alltid den äldsta filmjölken på affären, för jag vet att jag antagligen är den som sätter i mig fil snabbast av alla Hemköps kunder och vill därför göra en god gärning.

2. Jag tyckte att musik var meningslös tills jag var tretton år. Sen började jag lyssna på Abba och Ted Gärdestad innan jag fastnade för Lars Winnerbäcks Hugger i sten och plötsligt förstod musik.

3. Jag har spenderat nästan sex månader av mitt liv på läger.

4. Jag har en stor fascination för gula fyrkantiga lådor.

5. Min autografsamling består av: 1 lapp med Stefan Holm, 2 lappar med Patrik Kristiansson (numera Klüft) och ett vykort med samtliga medlemmar i Brandsta City Släckers. Jag är mycket stolt över denna samling.

 

6. Den här bloggen har fått sitt namn efter en av mina favoritlåtar; Och jag grät mig till sömns efter alla dar med Säkert! Hade jag behållit hela titeln hade jag nog lockat till mig lite fler läsare av det deprimerade slaget.

7. Jag råkade skaffa Pinterest häromdagen fast jag inte vet vad det är för något.

8. Jag utger mig för att vara intresserad av dramakomediserier och böcker, men om sanningen ska fram skulle jag nog helst titta på Uppdrag Granskning dygnet runt. Jag blir lycklig när någon företagsledare eller kommunhöjdare får på plytet och jag blir lugn i hela kroppen av UGs signaturmelodi.

9. Jag hävdar gärna att jag inte bryr mig om min frisyr alls och därför klipper håret själv med trimmer, men i själva verket spenderar jag nog mer tid än de flesta med att gå och dra och puffa till mina ojämna hårflikar.

10.Jag har varit scout i 16 år och kan fortfarande bara två knopar och skulle bli väldigt stressad om jag tvingades göra upp en eld på egen hand. Jag brukar skylla detta på att när jag var ung scout lekte vi mest tidningsleken och drack saft. Och jag är ju kvar i verksamheten, så uppenbarligen finns det inte bara ett vinnande koncept!


/ELIN 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elise

11. Kan rabbla alla julkalendrar från typ 70-talet (?) och framåt.

2014-10-30 @ 18:28:35
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0