100 saker att uppleva innan jag dör

I somras påbörjade jag en lista där jag skrev ner 100 saker jag ska uppleva innan jag dör. Dock blev listan en gnutta ofullständig då jag endast kom på en punkt (nummer 45). Men nu ska jag försöka utöka listan, både med saker jag redan upplevt och några saker jag gärna vill göra i framtiden. Jag förbehåller mig dock rätten att ändra nummerordning på dem i framtiden.
 
1.
2.
3.
........
7. Besöka Harvard University
........
29. Se föreställningen Kristina från Duvemåla
........
45. Lyssna på en smålänning som sjunger Fattig bonddräng CHECK!
........
56. Äta lunch med kungen CHECK!
........
67. Fira Thanksgiving med en bunt amerikaner CHECK!
........
94. Gå på Colosseum i Rom CHECK!
........
100.
 
Jag har antagligen fler drömmar/erfarenheter, men skrev jag dem alla nu hade ju inte den här listan haft några utvecklingsmöjligheter. Dessutom är detta en utmärkt cliffhanger som jag kan klamra mig fast vid i åratal, i sann HIMYM-style...
 
/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0