Utmaning!

Jag fick en utmaning av Elise, och lydig som jag är antar jag den:

  1. Vad gör du helst en vacker dag, går till stranden eller till parken?
    Stranden. Jag ägnar hela året åt att längta efter att få bada, så parken går bort direkt (såvida parken inte har någon djup damm som jag får simma i).

  2. Vilken färg har du på inredningen i ditt hem?
    Tyvärr just nu rosa slitna väggar inklusive stora märken efter någon gammal spegelvägg. Dessutom möbler som är träfärgade (7 olika sorters träfärger) eller vita.

  3. Om du skulle flytta utomlands vilket land skulle du välja?
    USA. Fast inte för att stanna, bara känna in atmsofären i några månader.

  4. Vilken är din favoritsötsak?
    Choklad. I alla former. Jag lever efter den principen att om man köper något fikabröd som inte innehåller choklad så är det slöseri med pengar.

  5. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
    Skicka sms. Det är praktiskt och man hinner tänka efter vad man ska säga.

  6. Vilken är din favoritaffär?
    Myrorna.

  7. Hur många språk kan du?
    Tre. Svenska, engelska, franska (det sistnämnda sämre och sämre för varje dag som går)

  8. Vart drömmer du om att resa?
    Ett gammalt dammigt stort universitet. Harvard, Oxford eller något åt det hållet.

  9. Håller du på med någon sport, eller höll du på med någon sport tidigare?
    På mellanstadiet deltog jag i hela TRE basketträningar och en match! Sen slutade vår tränare. Så var det med den karriären.

  10. Vad gillar du mest? Kött, kyckling eller fisk?
    Eh, jag äter inte något av det.

  11. Har du någon fobi? I så fall vad?
    Höjdfobi, isfobi och fobi för att ringa till folk.
Jahapp, det var ju skojigt. Utmaningen är slutförd i alla fall. Nu ska jag väl ta och försöka göra något av mitt liv.

/ELIN

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag följer med dig till Oxford, jag menar, du kan ju behöva en guide :)

Ser du att två av dina fobier även var mina? :O



Otroligt snygg header föresten, måste vart en mästerfotograf!

2012-05-28 @ 00:03:45
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0