Stena på.

Elin, som nu officiellt är en rocker, presenterar härmed sin första lista över de 5 bästa rocklåtarna just nu! Detta sker utan inbördes ordning, särskilt eftersom listan troligtvis kommer ändras till imorgon.

  1. Roscoe med Johnossi
  2. Pictures of you med The Cure
  3. Wild World med Cat Stevens
  4. Grace med The View (Tack Cecilia!)
  5. It's been hurting all the way with you Joanna med Moneybrother

Och ingen får klaga på min lista, för jag är nybörjare! Det är som att mobba en ettåring som bara kan gå med stöd. Men jag kan tillägga att det var en 10 låtar lång lista innan jag insåg att jag faktiskt inte gillade de fem sista låtarna. Ge mig lite tid bara så kan jag få fram fem till.


/ELIN

Kommentarer
Postat av: Marit

Punkt ett får min välsignelse. /marit som är ungefär lika lite rocker som du.

2012-03-05 @ 23:11:45
URL: http://maritsblogg.blogg.se/
Postat av: Elise

Eftersom du inte vill ha några klagomål, så säger jag väll bara inga kommentarer....

2012-03-06 @ 18:48:20
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0