Too much information?

Jag kollade igenom gamla mail och hittade ett kedjebrev. Det är en sån där lista man ska fylla i och skicka vidare, fast man sällan läser vad föregående person skrivt eftersom det är roligare att skriva själv. Eftersom jag gillar listor så tänkte jag passa på att fylla i den nu. Jag kan tillägga att jag tagit bort alla frågor i stil med Vem hoppas du ska skicka tillbaka mailet?.

 

1. När gick du upp idag? Klockan nio, fyrtio minuter senare än jag hade tänkt. Hann inte duscha, men berätta inte det för min uppsatskompis är ni snälla. Däremot hann jag titta på ett avsnitt av Glee. Konstigt hur det finns tid för vissa saker men inte för andra...

 

2. Diamanter eller pärlor? Blä, tjejgrejer

 

3. Senaste filmen du såg på bio? Antagligen Hur många lingon finns det i världen med mormor och morfar. Länge sen alltså...

 

4. Senaste TV- program du såg? Masterchef UK. Mitt favoritprogram just nu.

 

5. Vad åt du till frukost? En tallrik fil. För ovanlighetens skull.

 

6. Vad är ditt/dina andranamn? Caroline

 

7. Din favoritmat? Spaghetti och quornfärssås

 

8. Vilken mat gillar du inte? Kåldolmar, bruna bönor, pytt i panna.

 

9. Favoritchips? Salt och vinäger. Fast jag har inte ätit dem sen jag gick på högstadiet.

 

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Facit med Säkert!

 

11. Vilken bil kör du? Har inget körkort.

 

12. Favoritmacka? Jordnötssmör och hallonsylt.

 

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med? Egoism.

 

14. Vilka är dina favoritkläder? Min grå stickade second hand-tröja, min rutiga skjorta och mammas gamla jeans.

 

15. Om du fick åka vart du ville på semester? Harvard university, USA.

 

16. Favoritklädmärke? Har Myrorna ens ett eget klädmärke...?

 

17. Var vill du dra dig tillbaka? Gällnö i Stockholms skärgård.

 

18. Favorittid på dagen? Kvällen.

 

19. Var är du född? Gävle sjukhus.

 

20. Vilken är din favoritsport att se på? Friidrott

 

21. Coca Cola eller Pepsi? Vet inte vad skillnaden är.

 

22. Fotboll eller ishockey? Fotboll är roligare att spela, men båda är tråkiga att titta på.

 

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla.

 

24. Pedikyr eller manikyr? Blä, tjejgrejer.

 

25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag ska äta pasta till lunch idag! Förutom det; nej. C-uppsatsskribenter har sällan något intressant att berätta.

 

26. Vad ville du bli när du var liten? Författare.

 

27. Bästa barndomsminnet? När vi var i Galtås på Västkusten om somrarna. Vi hoppade längdhopp på stranden och man fick kura ihop sig med mormor under hennes skynke.

 

28. Varit I Afrika? Ja, Tunisien.

 

29. Nånsin rullat in någon I toapapper? Jag tror nästan det, i någon tävling på ett läger.

 

30. Varit med om en bilolycka? Nej, men en cykelolycka.

 

31. Favoritdag i veckan? Fredag.

 

32. Favoritrestaurang? Enda gången jag verkligen uppskattat en restaurang var när min bror hade tagit körkort och vi firade i Gävle. Ruggigt god chokladkaka. Kan tyvärr inte namnet på restaurangen...

 

33. Favoritblommor? Prästkragar

 

34. Favorit-snabbmatsrestaurang? Max har bra milkshakes.

 

35. Äger du en cykel? Ja, två till och med. Cyklar aldrig.

 

36. Vem fick du senaste mailet från? Swedbank.

 

37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Va?

 

38. Läggdags? Elva är lagom. Dock aldrig realistiskt.

 

39. Senaste personerna du delade en middag med? Elise. Vi åt fil. Supergott.

 

40. Vad lyssnar du till just nu? Fläkten i grupprummet på universitetet.

 

41. Favoritfärg? Mörkgrönt.

 

42. Hur många tatueringar har du? Inga, har inget behov av det heller.

 

/ELIN


Kommentarer
Postat av: Elise

Fil är gott. Men dina malda solroskärnor ser ändå ut som kattsand.

2012-03-28 @ 22:26:37
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se/
Postat av: Elin

Här jobbar man hårt för att vara en god värdinna och så får man bara kattskit som tack!!

2012-03-28 @ 22:36:02
URL: http://efteralladar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0