Kourtney and Kim cheer Elin up

En sån där dag då jag först jobbar, sen fördriver tid på biblioteket i en och en halv timme innan scout. Då börjar jag må dåligt och åker hem istället för att gå på scout.
 
Vad finns det då som kan trösta mig och få livet att kännas värt att leva igen?
 
Svaret ger sig själv: Familjen Kardashian. När jag är på dåligt humör finns det två saker som muntrar upp mig: kriminalserier och överdrivet ytliga serier. Det är något med att de båda innehåller situationer som jag inte kan känna igen mig i alls som får mig att slappna av och bara stänga av hjärnan.
 
Jag har inte sett ett enda avsnitt av någon av de tusen Kardashian-serier som finns sen jag började jobba. Nu ikväll började jag se Kourtney and Kim take New York. I korta drag är det två systrar i trettioårsåldern som bråkar som tonåringar, samtidigt som de utvecklar ett framgångsrikt företag. Däremellan hinner storasystern göra slut och bli ihop med sin pojkvän och den andra systern går på en date öppet på en restaurang och blir sen ledsen för att en tidning skrivit att hon varit på date. Det är underhållning helt enkelt!
 
Haha, bara under tiden som jag skrev det förra stycket hann storasystern börja storbråka med sin pojkvän.
 
Och nu blev de sams igen! Tack och lov för det; nu kan jag sova lugnt i natt.
 
/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0