Mailadress=Status...

Jag bloggar inte så mycket just nu, vilket i och för sig är konstigt eftersom jag är arbetslös och inte har så mycket annat att göra. Men alldeles nyss hände något som jag bara måste berätta om. Jag testade min nya mailadress! Och det är inte vilken adress som helst; det är min equmenia-mail. Det finns ju inget coolare än att ha en mailadress som innehåller organisationen man representerar, inget snack om saken.
 
Från och med den här hösten har jag avancerat mig upp till nationell nivå i equmenia, och sitter numera i det som kallas Scoutstaget (stag=strategisk arbetsgrupp). Detta innebär förutom mailadressen då; en massa roliga årsmöten (jag är faktiskt inte ironisk) och att jag får träffa trevligt folk och diskutera scouting mot reseersättning. Kan det bli mer fantastiskt så säg?
 
/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0