Nuläget

Eftersom den egengjorda videon var en sådan succé (nomineringarna för Bästa film väller fortfarande in) så satsar jag på att framöver göra en film där jag visar hur jag bor här i Chicago. Men jag väntar nog tills det blir lite finare väder. Låt oss spela en låt för att skynda på vårprocessen en smula:
 
 
I övrigt knallar livet på. Kaffe på Starbucks om kvällarna, plugget blir allt tristare i takt med att jag inser att jag inte har någon formell nytta av kurserna jag läser här, igår var jag på ett Public Rally i aulan mot våld på Chicagos gator. Visste ni att över 500 personer mördades i Chicago förra året. I Sverige mördades drygt 300. Lite fun facts såhär på torsdagsförmiddagen (eller kvällen om man så vill).

Åh nej, nu är jag snart sen till den fantastiska historialektionen, hur ska det gå? Ja, jag har blivit en slacker och det är jag STOLT över!!!
 
/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0