Nästa gång jag flyttar ska jag banne mig ringa SMHI först

Skitväder. Dum unge.
 
Först flyttar hon till Östersund, som ligger precis bredvid Sveriges femte största sjö och därför blåser det hela tiden.
 
Sen tröttnar hon på skitvädret och flyttar till Jönköping i stället, som ligger vid Sveriges näst största sjö och därför blåser det hela tiden.
 
Nej, nu är jag trött på det här tänker hon och flyttar till Chicago, som ligger vid USA:S STÖRSTA SJÖ, och gissa vad, Det blåser hela tiden!!! Hon kanske borde ha anat vad som komma skulle när hon fick reda på att stadens smeknamn är "Windy City". Men inte då.
 
I sommar eller i höst ska jag flytta igen, men då ringer jag nog SMHI först och kollar vilken ort som ligger längs ner på listan över blåsiga platser.
 
/ELIN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0