Alltså, jag försöker att inte vara creepy men...

Idag, några dagar efter att påven lämnat in sin avskedsansökan, känns det som en bra idé att klippa ut en bild på honom ur tidningen och sätta på min spegel så att jag ser honom varje morgon. Det fina med att göra så är att det kan tolkas på flera olika sätt att jag har påven fasttejpad på spegeln:
  1. Jag tycker att påven är en fantastisk människa.
  2. Jag tycker illa om påven men det är roligt att ha en ironisk bild på honom (det här förslaget ligger nog närmast sanningen, men är svårast för de kära oironiska amerikanerna att förstå).
  3. Jag tycker illa om påven och anser att det enda smarta drag han gjorde under sin karriär var att avgå.
  4. Jag hittade en bild på en söt farbror och fattar inte att det är påven.
Det finns något för alla smaker liksom.
 
 /ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0