Ett enormt framsteg i livet som collegestudent!

Igår hände något fantastiskt, något som jag aldrig kommer glömma. Jag skrev ett prov i en blå bok! För den som inte förstår det fantastiska i det här kan jag berätta att om man har prov där vissa delar går ut på att skriva en uppsats eller kortare text så får man en blå bok som man ska skriva i. Under mina år som hängiven tv-tittare har jag sett kidsen i Gilmore Girls och Dawson's creek plågas över dessa böcker. Jag har till och med ett citat om blå böcker men det fanns inte på youtube så ni får föreställa er den här vackra repliken uttalad av Rory Gilmore själv:
 
- And this time I intend on turning in all my blue books.
 
Spännande va? Innan provet igår bad jag min lärare om att få knäppa kort på den blå boken. Han lät med glädje mig göra det, han ville till och med posa på bilden men eftersom jag tänkte lägga upp den på nätet fick det räcka med en hand.
 
 
Collegelivet griper tag i mig och införlivar mig i sin vackra värld.
 
/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0