När gammalt blir nytt (och lånat som gärna är blått)

Att bara använda begagnade kläder är inte bara samhällsnyttigt, det är också på ett sätt närande för själen. Genom att jag får kläder av människor jag tycker om kan jag alltid gå omkring med delar av dem nära mig. Vem kan längta hem när man har på sig mammas byxor, pappas jacka, brorsans t-shirt, syrrans kofta och kompisens skor?
 
Jag har fått en basker av min farmor. Den är fantastisk: ena sekunden är jag en fransk konstnär med en baguette under armen, nästa är jag Anna i Bullerbyn på väg till affären. Jag kan ju bli värsta kameleonten och passa in i alla sociala grupper!
 
Fransk djup konstnär

Präktig snäll flicka som fått en basker av sin farmor


Superdupercool tonårsflicka som bara vet att basker är den nya innegrejen

Vis man som stryker sitt skägg medan han tänker visa tankar
 
21-årig flicka som gått vilse i sin basker
 
Behöver jag säga mer; det är en magisk basker!
 
/ELIN
 

Kommentarer
Postat av: Marit

Sitter också i basker! Vilket sammanträffande. Fast min är mest en maskör för otvättat hår.

2012-11-04 @ 10:17:56
URL: http://maritsblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0