Vill du ha kvittot?

Bara ett snabbinlägg. En vecka på Öland imorgon. Tiden går galet fort, jag jobbar mycket, är helt slutkörd, nya människor som ska jobba här droppar in utan att jag hänger med och jag ställer frågan "Vill du ha kvittot?" cirka hundra gånger om dagen. Gissa vad de svarar i 98% av fallen...?
 
De största misstagen jag har gjort är att glömma låsa vissa dörrar på kvällarna, ha på fel sorts tutti frutti-strössel på en liten unges glass (jag hade dåligt samvete resten av kvällen) och äta upp en av mina kollegors drömmar. "Jag åt förresten en av dina drömmar". Syftade på en småkaka men är man naturligt lagd åt det flummiga hållet och ganska trött kan det spinna vidare in i vilket knäpp konversation som helst.
 
Kort sagt. Jag mår bra. Jag är trött. Jag har ont i fötterna. Jag är ledig imorgon. Jippi.
 
/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0