En uppdatering om hur synd Elin tycker om sig själv

Ett tandläkarbesök, två penicillin, ett smått plågsam grupparbete (pga smärtan, inte klasskamraterna) och en hel drös med dåliga tv-program senare mår jag... precis lika dåligt som sist. Med enda skillnaden att jag har haft två medelålders kvinnor som rotat i min mun och gjort mig 800 kronor fattigare. Vi kan väl dra den slutsatsen att nästa gång jag önskar att få bli sjuk för att kunna stanna hemma från skolan kan jag känna mig fri att idiotförklara mig själv. Det enda jag stannat hemma ifrån den här veckan är en jätteintressant workshop som är otroligt värdefull för hela min utbildning.

För er som har ett outsinligt behov av att veta allt om min tandhälsa kan jag berätta att jag inte kan bita ihop, jag kan inte gapa mer än en centimeter och äter helst bara flytande föda. För er som vidare funderar på vad jag ätit idag kan jag deklarera att allt jag ätit är en skiva limpa (fördelat på tre måltider) och en portion pasta som med flit var överkokt för att jag skulla slippa tugga så mycket.

Intresseklubben antecknar febrilt medan sympatiklubben går i taket.

/ELIN

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag kanske skall göra soppa till lördag istället? :P Då behöver vi inte fundera över att hitta tid i alla fall ^^

2012-02-08 @ 21:16:49
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0