Livet

Jag befinner mig hemma hos syster och hennes sambo i Bålsta. Vi har tittat på Lejonkungen på bioduk med häftig surroundanläggning, ätit godis och jag har gömt mig bakom ett flingpaket när mina värdar helt utan anledning började hurra för mig vid frukostbordet. Det är så här man ska ha det på "semestern"; helgen emellan två kurser. Klockan är kvart över ett och jag har fortfarande pyjamas på mig och ligger i soffan och läser roliga böcker. I kväll kommer min bror och mina föräldrar hit och vi ska äta och titta på Melodifestivalen. Detta är livet.

Elin i en fyra i Bålsta. En fyra med tvättmaskin, två storbildsskärmar, färgsorterade böcker och skåp som man inte kan se utifrån om de innehåller diskmaskin, kylskåp eller havregryn!

/ELIN

Kommentarer
Postat av: Marre

Bålsta?! Sen när? Var bor hon?

2012-02-18 @ 14:33:16
Postat av: Elin

Åh, din bror bor ju där, det hade jag glömt!

2012-02-20 @ 07:17:38
URL: http://efteralladar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0