Skriva uppsats skriva uppsats hinner inte blogga men gör det ändå

Jag skulle börja skriva för fyra timmar sen, istället bestämde jga mig för att äta upp all min mat eftersom jag flyttar på fredag, men inte ens det klarade jag av. Alltså är jag värdelös.
 
Nu har jag laddat upp med en stor sats kaffe och ska skriva klart min himla term paper så att jag blir av med kursen för alltid.
 
Puss och kram.
 
Till vänster: Stor kopp kaffe. Till höger: Mjölk. I Mitten: desperat människa med mer kaffe.
 
Btw såg jag The Hobbit i går. Återkommer med en utförlig analys när jag återhämtat mig från uppsatsstressen.
 
/ELIN

Kommentarer
Postat av: Marre

Vart flyttar du?

P.S. Varna för spoilers i din analys av The Hobbit! ;) D.S.

Svar: Jag går Collegelinjen så jag åker till Chicago i fyra månader:)
Jag ska göra mitt bästa;)
Elin

2012-12-16 @ 14:39:00
Postat av: Marre

Åhå! Då var det ingen liten flytt det var fråga om. :P :) Men du flyttar väl inte redan på fredag?

Svar: Nej då, jag flyttar bara hem till Ockelbo. Åker i början av januari:)
Elin

2012-12-16 @ 16:36:22
Postat av: Marre

Okej! Misstänkte det. Spännande! :D Med Chicago alltså.

2012-12-16 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0