Let's face it

Den där analysen av The Hobbit kommer ju aldrig att komma, så alla kan sluta hålla andan nu. Jag såg filmen i alla fall; den var bra, ganska lång och popcornen var goda. Punkt slut.
 
Ett litet schema över mina kommande planer:
Onsdag: Sista provet, julfest på skolan.
Torsdag: Avslutning på skolan.
Fredag: Avslutning på skolan (igen), kontroll av städning av rummet och Hemfärd.
Lördag: Hänga, ha snöbollskrig (högst troligt med mig själv) och slå in julklappar.
Söndag: Midnattskonsert i Ockelbo Kyrka.
Måndag: Julafton.
Tisdag: Juldagen (surprise, surprise)
Nyår: En smula oklart.
Efter nyår: Ev besök av kompis
9 Januari: Tåg till Köpenhamn och sen flyg till CHICAGO!!!
 
Sen är min framtid höljd i dunkel...
 
/ELIN

Kommentarer
Postat av: Elise

Meh, du kan väll lugna dig ett hekto med att åka över atlanten? Jag kommer ju till Gävle 18e januari...

Svar: Självklart kära du! Allt för dig;)
Elin

2012-12-18 @ 17:30:35
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0