Elins önskelista

 
Om jag fick välja blott en sak uti denna värld
skulle det inte vara något med glitter och flärd
Nej oavsett prislappen
vill jag ha just denna julklappen
Med en Ture på tur
och en oxe på lur
 
Fick jag blott detta hade jag ingen att klandra
för då kunde jag ju med min dröm få vandra
Utmed de gator som gömmer en saga
om att farliga fall behöva åtaga
För min hjälte var aldrig problemet svårt
för med sig på resan hade han alltid support
Av Omar och barnen redo och klara
ofta i vägen, men dock så underbara
Ofta genom luften på hans matta de gled
Snälla farbror Sventon ta mig med!
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Alltså, jag önskar SÅ att jag hade råd med den så att du kunde få den... :)

2012-12-11 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0