Den här veckan har jag bestämt mig för att gifta mig med...

1. Colin Firth. Det bestämmer jag mig för ganska ofta, men nu är det på riktigt!

2. Molly MCDonald i Karl för sin kilt. Hur arg hon än är har hon alltid glimten i ögat. Helt underbar och ganska tokig person. Så vill jag vara när jag blir gammal.

3. Tomas La Cour i Mordkommissionen. Den mannen lever ständigt i gränslandet mellan genial och helt galen. Jag vet inte om ni minns Mordkommissionen, men han utreder i alla fall brott genom att försöka rekonstruera dem. Han lever sig in i offrets eller mördarens roll, ibland får han syner och ibland ligger han utslagen i flera dagar och vaknar upp och blir huvudmisstänkt för att ha hängt någon.

Så med andra ord har jag mitt på det torra.

/ELIN

Kommentarer
Postat av: Elise

Men hallå, jag då? Minns du inte vad vi pratade om i torsdags? :(

2012-04-02 @ 20:59:49
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se/
Postat av: Tua

Hahah, för mycket stolthet och fördom Elin?

2012-04-02 @ 21:23:12
Postat av: Elin

Elise: Nej det minns jag inte. Eller kanske...



Tua: Haha, ja, och Bridget Jones igår:)

2012-04-02 @ 21:46:14
URL: http://efteralladar.blogg.se/
Postat av: sannna

Åååhhh Colin - HAN är så bra och sjukt snygg! har du hört hur fint han sjunger i Mamma Mia - bäst av alla!!

2012-04-03 @ 06:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0