En uppdatering

1. Efter tre veckor hos morföräldrarna har jag sett Go'kväll så mycket att jag kan alla programpunkter.

2. Jag har blivit accepterad att vara med och bygga upp lägret i sommar, vilket innebär att jag ska spendera fyra sommarveckor på scoutläger i Skåne! Score!

3. Jag har blivit kär i en ryggsäck. En 60 liters ryggsäck från Lundhags. Den är underbar. Det är nästan så jag börjar förstå de som tycker om och samlar på väskor, även om det kanske är en aning mindre väskor...

4. På fredag ska jag och fem vänner åka till Åbo och hälsa på Cecilia, som har flyttat dit. Hoppas vi får det hur kul som helst!

Mycket att se fram emot just nu alltså. Vet inte vad som lockar mest: läger eller Åbo. Men det måste väl ändå vara de kommande avsnitten av Go'kväll. Vad ska hända?


Yes, there were times, I'm sure you knew,
When I bit off more than I could chew,
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall
And did it My way.

/ELIN

Kommentarer
Postat av: lisen

vad kul att du ska vara med o bygga upp lägret, måste vara en jättekul erfarenhet! blir lite sugen på ett riktigt hederligt scoutläger! men det blir inget för mig i år heller... =/ får leva på minnena från scout 2001. då var joel, julia o johannes små pluttar - o du ännu mindre, så liten att du fick stanna hemma... är årets läger på rinkaby-fältet det med? kram!

2011-03-15 @ 21:20:36
URL: http://blogg.passagen.se/loutho
Postat av: Elin

Ja, det ska bli superkul:D Ja, du skulle bara veta hur sur jag var för att jag inte fick följa med 2001. ALLA ANDRA fick följa med:P

2011-03-15 @ 22:19:16
Postat av: Syster

Grattis, vad roligt! :-)

...och kanske ännu roligare att du snart kan leda Gokväll i sömnen. :-P

2011-03-21 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0