Working 9 to 5

Nu har jag gjort min första dag på praktiken. Jag är totalt slut. Jag gick upp klockan sex i morse och kom hem klockan sex igen. Om en och en halv timme måste jag gå och lägga mig igen.

Det här är ju vardagsmat för folk som arbetar, men jag ska säga att steget från att gå på universitet, och gå på någon föreläsning i veckan, plugga lite när man orkar och ta sovmorgon när jag råkat vara uppe länge på kvällen, till att vara borta hela dagen och ta in massiv information är ganska stort. Men jag får väl i alla fall sova gott om nätterna.

Det är ju faktiskt bra att jag får lite rutin i livet nu. Jag har slackat ner mig totalt. Däremot har det vissa nackdelar att bo med mormor och morfar. Jag blir så otroligt sugen på att gå i pension...

Kommentarer
Postat av: lisen

var har du praktik? verkar jobbigt med tidiga morgnar o sena kvällar bara...men man kommer nog in i det efter nån dag. visst är det i enviken de bor, mormor o morfar? ha det bäst!!! kram

2011-02-21 @ 22:56:28
URL: http://blogg.passagen.se/loutho
Postat av: Elin

Jag har praktik på Falu Kommun. Ja, jag somnade före tio igår kväll och det är första gången på många år! Skönt att få lite rutin på livet... Ja, Enviken är det. Kram

2011-02-23 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0